sobota, 29 maja 2010

Wymianka

Dziś, idąc za przykładem koleżanki, postanowiłam wkleić tu trochę inną część moich dokonań.
Jest to część wymianki, która odbyła się na pewnym forum. Umówiłyśmy się z kilkoma uczestniczkami tegoż forum na wymiankę na temat Dnia Matki.
Pierwsze zdjęcie, to prezent, który otrzymałam od Magdy. A są to:
woreczek ręcznie wyszywany, w którym znajdują się słodkości, kartka z życzeniami,a na jej wierzchu - piękne frywolitki. A do tego przepiękny komplet biżuterii fimo - kolczyki i wisior.



Natomiast ja robiłam wymiankę dla pewnej uczestniczki, które to dzieła prezentuję poniżej.
Czyli:
tzw. suncatcher, zrobiony na szydełku



breloczek na klucze - motyl z makramy



breloczek na klucze, bądź komórkę - makrama



serweta zrobiona na drutach



A a do tego 3 różne kartki









Do tego były jeszcze słodkości w postaci ciastek owsianych z przepisu:
http://www.wielkiezarcie.com/recipe50819.html

Niestety, nie mam informacji, czy mój prezent wymiankowy jej się podobał. Być może dowiem się tego w przyszłym tygodniu?

3 komentarze:

  1. Świetna ta nasza wymianka, mam nadzieję, że wszystkie jesteśmy zadowolone i z otrzymanych, i z wysłanych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty wymiankowe.
    Też niedawno wpadłam w ten nałóg i bez wymianek
    już nie umiem żyć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.