piątek, 11 czerwca 2010

Prawo serii

Często zdarza się tak, że jakiś wzór się u mnie powtarza. Tak jest w tym przypadku.
Co prawda, te prace były rozłożone w czasie, ale i tak motyw jest ten sam.

To był pierwszy, od którego się zaczęło:

Nazwijmy ten model - Patrycja.
Jest to cieniutki akryl. Na cały sweterek zużyłam około 30 gram włóczki.


Model 2 - Martusia.
Ten sweterek jest z jedwabiu 100% i szczerze mówiac, już nie pamiętam, ile go zużyłam. Ale prawdopodobnie, poszło mi 3-4 motki.




Model 3 - Karolina.
To jest model, który najciężej mi się robiło, bo na bolerko ta włóczka nie nadaje się zupełnie. A robiłam go z włóczki wstążkowej, czyli bardzo śliskiej i mającej tendencje do "ciągnięcia".

A to, jeszcze w wersji roboczej i czekający na przymiarkę...

Model 4 - Marta.
Ten, z kolei, to akryl, którym robi mi się bardzo wygodnie.

A wzór pochodzi z gazetki "Sandra" 10/95.



Tym samym, chyba można uznać, że lato rozpoczęłam :)
Bo tak dziurawo jeszcze nie było, haha.

Mam nadzieję, że Wam też się spodoba wzór i sweterki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.