wtorek, 30 listopada 2010

Za duzo na raz

Pokazuję ostatnie ukończone dzieło.
Wzór i pomysł ściągnięty od 2owieczki
http://2owieczki.blogspot.com/2008/09/opis-do-golfiku.html

Co prawda, moje dzieło tak ładne nie jest ale właścicielka jest zadowolona, co cieszy i mnie.

Niestety, jakość zdjęcia pozostawia dużo do życzenia. Trudno! Na szybko robione.

Co do samego ocieplacza, to:
druty nr 5 i 6, włóczka....jakaś czerwona lekko włochata i błyszcząca... Poszło mi podwójną nitką jakieś 1,5 motka.
To wszystko, co jestem w stanie napisać na jej temat, a to dlatego, że wykorzystałam jakąś resztkę, która zalegała w domku. Przydała się.

Poza tym, mam masę rozgrzebanych robótek i skończyć je trudno wszystkie jednocześnie.
Aż wstyd!

Ale już wychodzę powoli na prostą.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.