piątek, 7 stycznia 2011

Ozdobniki bożonarodzeniowe...trochę po czasie

Wzory pochodzą z: internetu, "Weny" 2008, 2009, "Sandry" '96, "Moje robótki" i paru innych gazetek, których nie sposób wymienić.

Na początek bombki. Dla jasności - ubieram bombki plastikowe bo szklane są zbyt delikatne i kilka udało mi się rozbić, a nie "ubrać". Szydełka różnej grubości.


Ta podoba mi się najbardziej - wielkość 10 cm z metalizowanej nici



Ten anioł ma skrzydła i aureolkę z "włochatego" drutu. Wysokość ok. 10-12 cm.


Na beżowo... z gwiazdą zamiast aureoli




Gwiazdki z koralików - inwencji własnej. Wysokość ok. 8-10 cm.






No i gwiazdki szydełkowe... wielkości od 6-13 cm.












Większość gwiazdek jest zrobiona z "Altin basak" z dodatkiem srebrnej/złotej nici lub z nici metalizowanych. Aniołki z grubej bawełny. A gwiazdki koralikowe z koralików ;)

Dodam jeszcze, że większość pozostała u mnie bo w tym roku jakoś nie miałam czasu na robienie pod zamówienia.

3 komentarze:

  1. Wysyp pięknych świątecznych ozdóbek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz bardzo ładne i ciekawe rzeczy! Będę zaglądało do Ciebie. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.