sobota, 16 kwietnia 2011

Niedziela palmowa

Ponieważ jutro jest niedziela palmowa, moje dziecię i ja zawsze staramy sie zrobić palmę własnoręcznie.
W naszej parafii w każdą niedzielę palmową odbywa się konkurs, którym dzieci zachęca się do robienia palm i przestrzegania tradycji. Dodam, że owe palmy są przeważnie kupione, ale i tak wszystkie dzieci za sam fakt przyjścia z palmą dostają drobne upominki od księdza. Rok temu wygrała palma, która miała jakieś 4 metry wysokości. Było na co popatrzeć!

Tak więc nasza palma wygląda w tym roku tak:



A tu w ładniejszych kolorkach.


A tu ostatnia moja produkcja - serweta do koszyczka, zrobiona na zamówienie.
Wzór pochodzi z gazetki "Sabrina robótki" 4/2008.
W oryginale ma inne zakończenie, ale ponieważ mojej odbiorczyni nie potrzebna była aż taka duża więc została wykończona tak jak jest.
Rozmiar 33 cm, nici "Altin basak maxi".


Na koniec dodam, że będę jeszcze pokazywała jajka szydełkowe ponieważ zostało mi kilka styropianowych jaj... trzeba je wykorzystać, coby nie leżały bezczynnie.

Dziękuję bardzo za miłe komentarze dotyczące mojej chusty.

4 komentarze:

  1. Serwetka piekna, taka delikatna! Palma oczywiście też ślixczna, ja również zawsze robię palmy własnoręcznie, ale moje są zupełnie inne:)) Jutro pokażę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno serweteczka jak i palemka śliczne.U nas również są organizowane przez księdza takie konkursy.Ostatni konkurs dotyczył własnoręcznie wykonanego różańca.Pozdrawiam bardzo Serdecznie i Życzę Miłej Niedzieli Palmowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i palma i serwetka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam jeszcze ponownie aby Życzyć Tobie i Twoim Bliskim Wspaniałych,Pogodnych i Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.