sobota, 24 listopada 2012

Sweterek dla chłopca

Po Krakowie biega Pan Igor, w sweterku w rozmiarze 104, wykonanym na drutach nr 5 z 3 motków  (po 100 gram) włóczki  Himalaya Beyza (80% akryl/20% wełna) w kolorze popielatym.
Wzór pochodzi z książki "220 wzorów i ściegów irlandzkich". Na rękawach i kapturze zmodyfikowany do jednej części.









Pan Igor we własnej osobie














Dziękuję za miłe komentarze na temat mojej próby "kombinacji norweskiej"
magdaAntosia, pierwsza nie bardzo udana ale kto wie...może jeszcze się kiedyś skuszę z odpowiednim "urządzeniem". dziękuję za uznanie tych, które potrafią lepiej!

Berry Straw, że ty jesteś JAK bomba, to ja wiem doskonale i też przesyłam całuski :)

8 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się, co to za ogromny rozmiar 104 :D A później ilość włóczki mi się nie zgadzała...

    Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie biega bardzo zadowolony, ja uwielbiam kaptury

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny sweter i do tego z kapturem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny sweterek! Zapraszam po wyróżnienie :) http://ulaj.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu fiu, cudowny sweterek na uroczym modelu, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pan Igor musi być dumny z takiego ubioru - bombka prześliczna - podziwiam :) ewa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.