poniedziałek, 30 czerwca 2014

Dla dzieci

Najpierw "Rampers" lub "Bloomers", jak kto woli.
Włóczka:  Lana Grossa "Cool Wool Merino" w kolorze bordowym.
Druty nr 2,5-3.
Rozmiar: 9 -12 m-cy.






I kolejny raz czapeczka z BC Garn "Babyalpaca" w kolorze blady róż.
Druty 2,5 - 3.
Rozmiar -na około 2 lata




Oba modele dostępne na stronie willowwillow.com.pl


Dziękuję za komentarze i odwiedziny.
Dorota - ja do Krakowa mam 85 km, to żadna wymówka. A w krakowskim amiQsie są spotkania w każdą 2 sobotę miesiąca :)

2 komentarze:

  1. Ale superaśne ubranka ;-) Już zapomniałam jak to jest robić takie maleństwa. Patrząc na takie cudasie to można nawet zatęsknić ;-) Jeśli można zapytać to z jakich okolic dojeżdżasz do Krakowa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe te ubranka, a te porcięta mnie powaliły.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.