środa, 3 września 2014

Wspólne dzierganie i czytanie. Perla

Dziś w programie:
- robótka z bawełny Lana Grossa "Perla" w kolorze granatowym,
- książka "Być kobietą i nie zwariować" Katarzyny Miller i Moniki Pawluczuk.


W ramach wspólnego dziergania i czytania z Maknetą...

Pierwsza część, czyli robótka, to bluzka w trakcie dziergania. Sweterek z poprzedniego wpisu właśnie się blokuje.
I tu muszę się wytłumaczyć - kolor tego sweterka, to niebiesko - fioletowy, a nie popielaty. Problem wynikł z tego powodu, że zdjęcie robiłam po zmroku i tak się spieszyłam, żeby dołączyć do akcji wspólnego czytania, że nie zauważyłam aż tak dużej różnicy w kolorze na zdjęciu. Przepraszam najmocniej wszystkich czytających i komentujących.

Jeśli chodzi o książkę, to polecam każdej kobiecie.
Jest to opis hipotetycznej terapii zbiorowej kobiet w różnym wieku, o różnym statusie społecznym i materialnym. Spotykają się "aby ulepszyć swoje życie", a w trakcie terapii wychodzą na jaw ich nieuświadamiane problemy.
Dwanaście bohaterek, tyle samo typów, w których może odnajdzie się któraś z Was. Albo dostrzeże coś u swoich mam, córek, koleżanek...





A tu moi nowi mieszkańcy, którzy będą mi służyć pomocą przy prezentowaniu czapek, a pierwsze takowe już niedługo.




Wioletta G. mam takich zatyczek kilka, są bardzo pomocne przy wożeniu robótki w torebce.
Korespondentka wojenna, Babyalpaca jest rewelacyjna, bardzo dobrze się z niej robi, dla mnie nie jest gryząca ale wybitnie wrażliwym może lekko przeszkadzać.
Monika Werstyvademecum blogera, dziękuję.

ulaj, na spotkaniach jest zazwyczaj duuużo gadania, a nie tylko skupienie na robótkach. Może się kiedyś wybierzesz?

Serdecznie dziękuję za odwiedziny wszystkie miłe słowa.

4 komentarze:

  1. Nie ma za co! :) miło mi, że mogłam pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać, ale w moim skręcaniu paseczków nie da się tego robić równocześnie, Piękne głowy do pomocy. Pozdrawiam a utrudnienia myślę, że zniosę

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie !!!Też myślałam o jakiejś dodatkowej głowie ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek będzie na pewno piękny, z połyskiem. Z niecierpliwością będę czekać na prezentację. Książka na liście do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.