piątek, 10 października 2014

Kamizelki dziecięce dwie

Dwie maleńkie produkcje, czyli kamizelki dla dzieciaczków.

Obie do nabycia w sklepie willowwillow.com.pl

1. wełniana z Debbie Bliss Donegal Luxury tweed Aran (90 % wełna/ 10 % angora, 88 m/ 50 g)  - rozmiar 122.



2. bawełniana (Debbie Bliss Eco Aran ( 100 % bawełna organiczna,75 m/ 50 g) - rozmiar 116.

Fioletowa ma kolor zbliżony do tego na pierwszym zdjęciu.




Obie prace zrobione kilka miesięcy temu ale w międzyczasie były testowane i dopiero teraz weszły do sklepu.

Dzięuję za odwiedziny i komentarze.

Yadis, to super pomysł i w dodatku praktyczny. Dzięki za podpowiedź.
Que Sabe, starałam się :)
Ma Gota, książka dotyczy kobiet szpiegó w Polsce w okresie okupacji. warto wedzieć, że nie tylko mężczyźni walczyli, a tej części naszej historii nie opowiada sie zbyt często.
vademecum blogera, przy krókich farbowaniach włóczki, na szydełku wychodzi to nieco gorzej w moim przekonaniu. Ale jak będę miała czas, to spróbuję zrobić dla ciebie próbkę na szydełku.

3 komentarze:

  1. Fajne takie małe dziergadełka. A wzorek francuski to uroczy jest i taki trójwymiarowy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te kamizelki, tez marzy mi sie zrobienie czegos takiego, tymbardziej ze moje dzieci lubia kamizelki. POzdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kamizelki, no cóż ja nigdy takiej nie zrobię bo nie umiem dziergać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.