wtorek, 23 grudnia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie i przedświateczne zdjęcia

Jak co środa, choć dziś, z okazji świąt - wtorek, mamy spotkanie z Maknetą.

Ja już napoczęłam pokazywane wcześniej czytadła.
Na pierwszy ogień poszła książka Alisy Bowman "Plan: żyć długo i szczęśliwie. Jak uratowałam swój związek, gdy skończyła się bajka".
Czytam i zachwycona nie jestem. Jest to zapis wspomnień amerykańskiej dziennikarki, która w typowo amerykański sposób analizuje swoje życie z mężem.
Może jestem niesprawiedliwa ale jakoś ten amerykański styl do mnie nie przemawia.




A tu ostatnia w ym sezonie bombka zrobiona na drutach.





A w związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia życzę wszystkim ciepłych, rodzinnych świąt w gronie rodzinnym. 




8 komentarzy:

  1. ta bombka to naprawdę nie musi się bać zimy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt Bożego Narodzenia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Święta Bożego Narodzenia
    i Wigilijny wieczór,tak jak cały nadchodzący Nowy Rok upłyną Wam
    w szczęściu i radości

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, biorę sobie życzenia i od siebie składam przy szopce życzenia Wesołych i Wełnistych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia.:)
    Zdrowych , wesołych Świąt !
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia.
    Ja również życzę Tobie i Twoim najbliższym najlepszych
    Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się ciepło robi, gdy się na tę bombkę patrzy :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.