środa, 21 stycznia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą i znowu alpaka

Znowu przysiadłam do swojego sweterka z cieniutkiej "Babyalpaca" BC Garna i mam ochotę skończyć szybko ten projekt, żeby ruszyć inne. Chociaż druty nr 3 raczej nie są takimi, na których szybko robótki przybywa.

Dziś środa z Maknetą i wspólne dzierganie i czytanie tamże.
W czytaniu książka "Hak" Jeffery Deaver.
Uwielbiam tego autora od czasu filmu "Kolekcjoner kości" z Angeliną Jolie i Denzela Washingtona. Jego ksiażki są napisane zawsze w taki sposób, że ciężko sie domyślić, kto i dlaczego popełnia zbrodnie. Zazwyczaj jest wiele wątków, które utrudniają śledztwo.

Na razie jestem na początku książki i będę się nią pewnie delektować czytając powoli.



Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

6 komentarzy:

  1. Na trojka druty to rzeczywiscie cienizna, ale mam nadzieje, ze szybko przybedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko ja to chyba nawet nie mam takich cienkich drutów.:) nie cierpię robić takiej cienizny

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kolekcjonera kości" niestety nie udało mi się w całości obejrzeć, to nie był ten dzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten film. Muszę pomyśleć o przeczytaniu książki :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka książek tego autora i bardzo mi się podobały :)
    O tej nie słyszałam ale z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.