niedziela, 8 lutego 2015

Sweter "Creamy"

11 motków "Alpaca dk" z Artesano (100 % alpaka; 50 g/ 100 m),
Druty nr 3,5.
Wzór własny.

Sweterek powstał na zamówienie. Miał być w stylu oversize, z golfikiem, który będzie lekko odstawał od szyi.
Umęczyłam sie przy nim okrótnie, czego nie chcę więcej wspominać. Dość powiedzieć, że każdy z motków był pruty wielokrotnie, co nie wpływa dobrze ani na włóczkę ani na mnie.
A już nie wspomnę, że zaczęłam robić ten sweterek w okolicy września, co pokazywałam przy okazji WDiC.
Moje szczęście nei zna granic, gdyż w końcu sweterek został dokończony, a co ważniejsze -  klientka zadowolona.
Sweterek poszedł w świat!







Niestety, zdjęcia tylko w pozycji płaskiej, ponieważ taki model na manekinie zupełnie głupio się prezentuje, a właścicielka wyszła ode mnie w swetrze ale aparatu to ja przy sobie nie miałam.

Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem
janielka, organizujcie się, jest nas - dziergających naprawdę dużo.
Gabidrut, przybywaj, w marcu spotkanie wypada 14, tak jak w lutym :)
Annette ;-), mój ci on! zaczęty w Rzeszowie, jednak został zdezaktualizowany i teraz jest w nieco innej formie.


5 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie nawet na "plaskacza" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny sweterek :-) najważniejsze, że się klientce podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba, mam zamiar zrobić sobie podobny. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak cię umęczył a wydaje się taki prosty? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co to znaczy pozbyć się udziergu, który Cię wymęczył okrutnie, też to przeżyłam. Rozumiem Twoją radość i szczęście. Malabrigo już w robocie, dziękuję.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.