środa, 18 lutego 2015

WDiC i końcówki

Środa!
Więc z Maknetą i innymi blogerkami bawimy się we wspólne czytanie i dzierganie - pasek boczny.

U mnie końcówki w postaci książki Debbie Macomber "Skrawki życia".
Stanowczo oświadczam, że ta książka jest za krótka. Właśnie ją kończę i puszczę w dalszą podróż.

Na drutach zaś kończę chustę. Po ostatnich niebieskich swetrach, postanowiłam zrobić coś, co nie musi mieć określonego rozmiaru i nie jest niebieskie, i w dodatku wyrabiam resztki, bo z tej włóczki, czyli Araucania "Botany Lace" robiłam już chustę, którą pokazywałam TU.
Same korzyści.
I książka i chusta najprawdopodobniej zostaną dziś skończone. A przynajmniej bardzo bym chciała, żeby tak było.






18 komentarzy:

  1. Świetne kolorki chusty, będzie pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna włóczka! jakie kolorki, jakie odcienie...

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię takie kolory. Czytałam tej autorki "Sklep na Blossom Street" - też dobra!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna włóczka! Wspaniałe kolory, chusta będzie idealna na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę chyba czytałam. Natomiast chusta jest w przepieknym melanżu i ciekawa jestem jak będzie wyglądała już zrobiona do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się ułożyły kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba kolorek chusty

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek chusty śliczny. Ciekawi mnie jak będzie wyglądać całość.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez podobająmi sie kolorki:) A po książkę warto chyba śięgnąć, bo widze ja kolejny juz raz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory będzie miała ta chusta, bardzo optymistyczne i trochę kojarzą mi się z syreną :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki, wzór też zasługuje na uwagę, całość bardzo mi się podoba. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta zapowiada się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaale kolory, czyta magia! :) Właśnie podziwiam link do gotowego egzemplarza który zrobiłaś wcześniej i nie mogę oderwać wzroku od tego ażuru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna chusta, pod kolor moich zielonych oczu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolorek, a na książkę też już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.