niedziela, 26 lipca 2015

Bluzka "Charmosa"

Oto coś, co ostatecznie zaczęłam i skończyłam. Podkreślam bo w ostatnim poście pokazałam dość sporo robótek ale szczerze powiedziawszy, rozgrzebanych robótek mam znacznie więcej.
Pora aby pokazać jakieś zakończone.

Co prawda ta bluzka została rozpoczęta jako ostatnia i takaż skończona ale jest to jakiś postęp.

Druty nr 6,5,
Włóczka: wstążeczkowa z zapasów domowych.
Wzór dla zainteresowanych: "Blusa Charmosa" Claudia Maria.  Zauroczyła mnie prostota wydłużonych oczek z podwójnego narzutu.
Bluzka jest luźna z dużym dekoltem.
U mnie układ jest nieco inny ale idea z tego filmiku. Polecam.










Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

4 komentarze:

  1. Piękna ! Cudne ażury i doskonały kolor :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna :)Też na pierwszy rzut oka zainteresował mnie ten nie codzienny motyw ażurów ,przez to bluzka zyskała dodatkowego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór, mnie również się podoba:)pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest, teraz takie są modne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.