wtorek, 14 lipca 2015

Sweterek "TREO"

Tuż  przed urlopem skończyłam sweterek typowo letni choć z długim rękawem.
Z połączenia bambusa i wełny w trzech kolorach powstał raglanowy "Treo".
Z motków, które pokazywałam TU oraz dokupionych w amiQs: Sirdar Baby Bamboo (80 % bambus, 20 % wełny; 95 m/ 50 g) w ilościach: 2 motki jasnego fioletu, 2 motki jasnego różu i 4 motki wiśniowego.
Ponieważ dwa z kolorów były bardzo zbliżone odcieniem, postanowiłam je oddzielić małym paskiem wiśniowego.
Sweterek w rozmiarze 36/38, bardzo miły w noszeniu.
Jestem z niego bardzo zadowolona.

Druty 4,5.
Robiony od góry raglanem, na okrągło.




Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

3 komentarze:

  1. Jaki cukiereczek ;) Fajna bluzeczka, taka na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterek na trochę chłodniejsze letnie dni , i ma fajne żywe kolory ,które dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek!
    Pomysł z cienkim paseczkiem moim zdaniem bardzo trafiony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.