sobota, 8 sierpnia 2015

Sierpniowe spotkanie robótkowe w amiQsie w Krakowie

Tym razem spotkanie było bardzo kameralne - tylko 2 osoby - pani Ewa i pani Maria. No i ja, oczywiście;)
Kameralne ale bardzo miłe.
Zapewne upał, który doskwierał całemu miastu spowodował taką frekwencję ale proszę mi wierzyć, u nas panował miły chłodek z klimatyzacji.



Pani Ewa dziergała chustę z Lana Grossa Lace Merino Print.



Pani Maria tworzyła sweterek z BC Garn Babyalpaca.


Moja robótka plątała się po stole.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie mogłam przyjechać... Muszę powiedzieć, że już tęsknię za Amiqsem i tymi pięknymi moteczkami :) I pomimo, że zakupy robiłam ekspresowo, to jestem zachwycona - takie zakupy w realu są nieporównywalnie lepsze od takich przez Internet.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.