niedziela, 1 listopada 2015

Sweter "Negative"

Sweter zobiłam na podstawie tego ponieżej ale miał być:
1. czarny z białymi paskami, czyli w odwrotnych kolorach,
2. dłuższ niż oryginał,
3. z dłuższymi rękawami, żeby je zawinąć,
4. miał mieć lekkie taliowanie.


Włóczka: Lana Grossa Cool Wool Merino 433 czarny (100 % wełny merynosa, 160 m/ 50 g),
Druty nr 4.


Oryginał:


Wersja w czerni:



I na właścicielce


Cieszę się bo klientka zadowolona, a mnie zszedł z drutów projekt duży i czarny, co w tej chwili bardzo cieżko się robi.

3 komentarze:

  1. Wspaniały sweterek :-) Z zadania wywiązałaś się perfekcyjnie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy projekt. Bardzo fajnie się prezentuje sweterek na właścicielce, super na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się witam dzisiaj po raz drugi, tym razem wirtualnie i "świadomie" (tak, to ja dzisiaj mówiłam, że internet jest strasznie mały - i proszę, nawet już na tym blogu trafiłam na wspólną craftową znajomą - edytę350 :) ).
    Przeglądałam właśnie chusty i jestem pod wrażeniem - przepiękne! Będę wpadać nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.