środa, 23 marca 2016

WDiC na nowo



Już bardzo, bardzo dawno temu nie brałam udziału w zabawie z Maknetą. Ale zaglądałam i podczytywałam uczestniczki.
Tęsknota za inspiracją w postaci dziergania i czytania sprawiła, że wracam do cotygodniowych postów.
Zawsze w środę.

Dziś mam do pokazania zaczęty w zeszłym tygodniu sweterek dla dziecięcia, a w czytaniu książka Rafała Dębskiego "Łzy Nemezis".
Akcja toczy się w czasie trzeciej wyprawy krzyżowej wśród piasków pustyni.
Są tu historyczni władcy, postaci fikcyjne ale również dżiny, duchy czy zjawy.
Na równi ze zdradą pojawia się lojalność, widzimy tu miłość braterską i walkę między politycznymi sojusznikami.
Bardzo ciekawa książka.


violaslomkarenya  rękawiczki robione w ten sposób sa bardzo proste i praktyczne bo robi się do momentu, w którym kończy się włóczka lub uznamy, że wystarczy. Wydłużony mankiet w tej wersji mnie też bardzo sie podoba.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.