wtorek, 1 listopada 2016

Sweterek "Pierwiosnek"

Mam lenia.
Leń nie polega na tym, ze nic nie robię. Wręcz przeciwnie robię na drutach non stop... tylko nie mam serca do robienia zdjęć, pokazywania i opisywania tego na blogu.
Może to kwestia zmiany pracy, może tego, że pogoda nie taka. Może po prostu? Leń?

Mam nadzieję kiedyś bardziej się zmobilizować.


Tymczasem udzierg, który powstał w wakacje.
Włóczka taka sama jak w TYM poście, tylko inny kolor.
Wzór "Pierwiosnek".
Druty 4,5.
Rozmiar 36.
Modelka: Kasia.








Nordstjerna, niestety zdjęć nie posiadam, ponieważ sprawy osobiste nie pozwoliły mi dotrzeć na spotkanie.

5 komentarzy:

  1. Taki leń i mnie często dopada...
    Pierwiosnek piękny, wygląda bardzo szlachetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło! Niby ażur na przodzie wielki, motywy duże, a mimo to wygląda bardzo lekko i delikatnie. No i modelka super :)
    Szkoda, że spotkanie mnie ominęło, relacja takoż (no cóż, niezastąpiona jesteś ;-) ). Mam nadzieję, że z następnym się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Delikatny motyw do tego mój ulubiony kolor. Lenia blogowego mam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam przypadkiem widzę piękne rzeczy. zostaje. iluveart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, proszę się rozgościć.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.