wtorek, 19 lipca 2011

Wygrana i moja wersja ogoniastego

Ostatnio mam jakieś spowolnienie robótkowe. To chyba przez to ciepełko i rozleniwienie...

Ale! Z mojej dziedziny, zamówiony i dziś oddany sweterek typu ogoniasty.
Na drutach nr 4, z włóczki, którą wykorzystałam już do zrobienia tej chusty. Wzorek z gazetki "Verena" 5/92... chyba bo mi się zapodziała okładka.
Zrobiony całkowicie bezszwowo.

Długość sweterka 75 cm, a w szerokości jakieś 115 cm. Rozmiar w okolicy 42/44.
Szczerze mówiąc najbardziej podoba mi się wstawka wzorkiem na wysokości talii. Taki mój samozachwyt, bo ładnie wygląda.

Niestety na zdjęciach nie widać jego wybitnej urody a to dlatego, że usiłowałam zdążyć przed deszczem.

No, to sesja w różnych odsłonach:








I wspomniany wzorek
na dole...


i w zbliżeniu.
I tu najlepiej widoczny kolor włóczki.


*************************************************************************************

Oto nadeszła przesyłka od Reniutka z jej Różności. Tu wygrałam cudowności. Kolczyki sutaszowe zdecydowanie piękniejsze na żywo niż na zdjęciu. Miały już swoja premierę na mnie :)



A do tego słodkości i przydasie biżueryjne. Cuda same - dziękuję Reniu!







Dziękuję za wszystkie komentarze. Cieszę się, że wam się podobała moja tunika.
juta, ta metoda jest łatwa, jak tylko się załapie, o co chodzi.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że przesyłka szczęśliwie dotarła oraz że podoba Ci się jej zawartość :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to coś!!!Takie delikatne i kolorek taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności.
    Pozdrawiam serdecznie.Juta

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, ze "ogoniasty" robi wrażenie- przyciąga wzrok. A wygranej gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogoniasty świetny, piękny kolorek! U mnie w kolejce rzeczy, które muszę zrobić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się!Świetny jest ten "ogoniasty":)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.