piątek, 15 czerwca 2012

Chusta szydełkowa

 Oj! Już dawno zrobiona ale jakoś czasu na pokazanie nie było...

Skład to:  czarna bawełna niewiadomego pochodzenia i ilości - jako wzór brzegowy i "Kaja" jako wzór siatki. Rozmiar całości to około 143/58. Szydełko w rozmiarze 0,8.
Wzorek brzegu zaczerpnięty z gazetki "Moje Robótki 2/2007.



Z braku słońca i odpowiedniejszego miejsca, rozwieszona na balkonie...




Do noszenia tak albo tak.



Pozdrawiam miłych zaglądaczy. Cieszę się, że tu ktokolwiek jeszcze zagląda mimo mojej skąpej obecności.

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, szukam pomysłu na delikatną chustę, taką "weselną" , a Twoją fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. chusta super..taka weselna..letnia...bardzo mi sie podoba..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. He he śliczna!!!Faktycznie weselno-letnia ;)
    Elegancka!!!Pozdrawiam serdecznie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna - niezwykle efektowna

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro tak rzado się pojawiasz to koniecznie trzeba luknąć co tym razem:) śliczniutka ta chusta i taka delikatna- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta ... taka delikatna i letnia :-))) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :-)
    Super miałaś pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, delikatna i super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.