sobota, 4 stycznia 2014

Szal z Lace Lux

Taki szal zrobiłam na "bardzo pilne zamówienie". Pilność polegała na tym, że zlecenie dostałam we wtorek po południu, a miał być gotowy do wysłania w piątek...
Zarwałam noc ale udało się zdążyć w terminie. Niestety nie udało mi się zrobić borderu, zblokować w żaden sposób ani zrobić porządnych zdjęć.

Włóczka: Lana Grossa Lace Lux 11 - jasny szary (50 g/ 310 m - 67 % wiskoza/ 33 % wełna).
Druty 5,5. Zużyłam na niego ok 2,5 motka.
Rozmiar ok 150/ 45 cm.
Wzór pochodzi z książki Debbie Blisss "Rialto Lace".

Dodam jeszcze, że to jedna z prac zeszłorocznych.




Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny.

10 komentarzy:

  1. Śliczny. Bardzo lubię tę włóczkę, jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny i wzór i kolor. Oj nie ma jak expresowe zamówienia.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę powiedzieć? Śliczny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny szal:) Gratuluję tempa pracy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będę Cię musiała kiedyś ładnie poprosić o zrobienie jakiegoś szala, bo mi brakłoby cierpliwości, a nawet jeślibym skończyła to i tak nie byłby taki piękny, jak te wykonane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.