środa, 21 grudnia 2016

Chusta "Tapika"

Chusta powstała z włóczek:
1. Debbie Bliss Rialto 4ply 43 wrzosowy (100 % wełna merynosa; 50 g/180 m) jako baza, a dokoła 
2. Noro Taiyo 4ply 59 w kolorach: róże, róż indyjski, bordo, czerwień, szarości i jasny pomarańczowy (50 % bawełna/ 17 % wełna/ 17 % poliamid/ 16 % jedwab; 50 g/ 210 m) i w przeszłości była w postaci TEJ chusty.
Wyglądała dość atrakcyjnie jako projekt jednak w noszeniu okazała się dość trudna. nijak nie mogłam się z nią dogadać, zawsze gdzieś spadała, coś się odwijało albo nie dało się jej spokojnie zawinąć na szyi.

Poszła do sprucia!

A ponieważ miałam jeszcze resztę obu włóczek, które zostały niewykorzystane, postanowiłam je wykorzystać i zrobić najprostszą wersję z możliwych. Wszystko w paski zmieniane co dwa rzędy ściegiem francuskim.
Na końcach delikatna zmiana, żeby nie było aż tak monotonnie.

Użyłam drutów nr 5,
Rozmiar: 190/95 cm.

Nawiasem mówiąc, jest to kolejna chusta z wyzwania Maknety: 12 chust i szali w jeden rok - listopadowa.








Muszę powiedzieć, że teraz jestem z tej chusty dużo bardziej zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.