czwartek, 10 września 2020

Sweter z fantazyjnym karczkiem

Ten sweter, a właściwie, zrobienie tego swetra zajęło mi około 4 lata. Niechlubny projekt mojego życia. 

Podchodziłam do niego kilka razy, a trudność polegała na tym, że dostałam sweter do przerobienia. Górna część miała zostać, dolna przez lata użytkowania zmieniła kolor, więc klientka chciała go "zaktualizować" wprowadzając jednocześnie drobne poprawki.

Trochę czasu zajęło mi wyszukanie włóczki o podobnej grubości i odcieniu, potem sam projekt zrobiłam, niestety wyszedł zbyt obszerny i niedopasowany.

Rzuciłam dzieło w kąt ale żarło mnie sumienie za każdym razem kiedy łapałam za druty pdzy innych projektach. 

Wreszcie przy okazji pandemii i siedzenia w domu przez miesiąc, wzięłam się za sweter i w końcu uzyskałam odpowiednie proporcje.

Dziękuję Bogu za cierpliwość tejże klientki, która ostatecznie odbierała sweter ze łzami w oczach. To sweter, który zrobiła dla niej mama.

A mnie spadł z serca ogromny ciężar. 










 

2 komentarze:

  1. Świetny sweterek 😍😍😍💐💐,bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.