poniedziałek, 24 maja 2010

Inspiracje...

Zdarza się czasem, że robię sweterek, który jest inspirowany jakimś innym modelem. Uzależnione jest to od nastroju, natchnienia itp.


Tu zdjęcie modelu z gazetki: "Dama w swetrze" 11-12/2007.



A to moja wersja sweterka




A w ogóle, to uwielbiam katalogi z ciuchami. Nie chodzi o to, że zamawiam z nich ubrania, ale... uwielbiam MIEĆ katalogi i móc je przeglądać. Również w celu wyszukiwania inspiracji.
A najlepsze są katalogi "Heine". Uwielbiam!
Tu model, który spodobał mi się w katalogu (Heine herbst/winter 2007/2008)



A tu przykład na to, że - niestety, owe tytułowe nie-zręczne robótki, też mi wychodzą. To ewidentnie mi nie wyszło, a jeśli wyszło, to nadaje się na worek na ziemniaki. Dlatego też właściwie nie został skończony i czeka na lepszy moment, a potem zostanie przerobiony na coś bardziej nadajacego się do noszenia.



Jutro nastąpi część druga inspiracji, a do tego, może się uda wkleić gotowy szal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.