środa, 8 maja 2013

Sweterek z bawełny

Sweterek ten, dla siebie zaczęłam robić jakoś tak jeszcze w marcu chyba...Potem mi nieco idea zdechła, ale na kwietniowym spotkaniu  robótkowym w  krakowskim amiQsie, sam się narzucił i zaczął robić.
Jak widać przód i tył z wykorzystaniem kwadratowej serwetki. Rękawy robione od góry metodą "na okrągło".
Bawełna z moich zasobów. Nie wiem, ile jej poszło ale ciągle mam jej jeszcze sporo!
Druty 3,5. Rozmiar 36/38.




Zdjęcia nie pokazują, ze to biały sweterek, może dlatego, że były robione o 6.00 rano.






Przy okazji - jeśli ktoś ma ochotę, to w najbliższą sobotę o 14.00 jest kolejne spotkanie robótkowe w amiQs Kraków


Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.


12 komentarzy:

  1. O matko! Ależ mi się podoba ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny sweterek :-) Piękna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweter! Zazdroszczę cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! rewelacyjny pomysł:) tylko w którym miejscu jest serwetka, a odkąd sweterek? nie mam pojęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest bielusieńki!I śliczny:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny moze podzielisz sie wzorem

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny moze podzielisz sie wzorem

    OdpowiedzUsuń
  8. wow.. zaniemówiłam..
    Tworzysz cuda.. :)
    Niby banalne stwierdzenie, ale brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudny sweter .Zazdroszczę umiejętności

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.