czwartek, 19 września 2013

Kolczyków ciąg dalszy.

Jako się rzekło, nadal mam ochotę na dłubanie w koralikach.
Poniższe zostały wykonane na wyraźną prośbę mojej koleżanki.
Zrobione z różnych koralików szklanych i plastikowych. Żadne cuda ale praca nad nimi była dla mnie ogromną przyjemnością.

Tak więc:
1. różne szklano - plastikowe, długość z biglem - 5 cm



2. na bazie łańcuszka plastik, szkło i ceramika, długość z biglem - 9,5 cm. Przyznam, że sama kiedyś takie dostałam i postanowiłam skopiować



3. wersja plastik i szkło, z biglem - 7 cm



4. szklany koralik i metalowe elementy. Najkrótsze - z biglem - 3 cm. Sama je noszę :)



Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się Twoja przygoda z biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kolczyki. Najbardziej mi się podobają nr 1, nr 2.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te kolczyki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te kolczyki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.