środa, 6 listopada 2013

Czapka i chusta w komplecie

Komplet powstał na zamówienie pewnej miłej klientki z Krakowa.
Czapka z warkoczowym wzorem, chusta w małe romby.
Nie widać tego na moim "modelu", ale ta czapka, to właściwie rodzaj beretu. Na głowie prezentuje się nieco inaczej.
Włóczka: Lana Grossa Pashmina (kolor nr 8 - czarny 50 g/ 125 m, skład: 80 % merynos/ 20 % kaszmir)
Na czapkę zużyłam 2 motki, a na chustę 4.
Fantastyczna, miękka włóczka. Stanowczo stwierdzam, ze nie jest to ostatnia rzecz, którą z niej zrobię. Przyglądam się kolorom i dla siebie zrobię z niej jakiś sweterek!

Czapka na 74 oczek, podwójną nitką - warkocz na 6 oczek, a między warkoczami 8 oczek ściegu francuskiego.
Robiona okrągło: ściągacz druty 4,5, reszta, druty 5,5.





Chusta pojedynczą nitką na drutach nr 5.
Zakończona ażurowo ale na gładko.
Ostateczny rozmiar: 190/ 80 cm.








Zbliżenie ażurowego wzoru.


Czarny przy obecnym świetle strasznie ciężko sfotografować. Ale myślę, że widać.

Dziękuję za komentarze i odwiedziny.
An Bini, przyznaję bez bicia - znalazłam schemat gdzieś w sieci i nie mam pojęcia, gdzie. Przykro mi.
Magiczne Splotydorota, kolor czapki w poprzednim poście jest BARDZO odważny i małżonek mnie samą zdziwił życzeniem posiadania czapki w tym właśnie kolorze. Nie wiem, czy będzie nosił...się okaże :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniały czarny komplet!!!!Chusta niesamowita !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda za czarnym blisko twarzy nie przepadam, ale komplecik bardzo ładny, chusta świetna.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplet :-) Piękny kolor... mój jedyny najukochańszy... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplet, na pewno się przyda na jesienne chłody. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.