środa, 24 czerwca 2015

WDiC i wyrabianie zapasów

Dziś środa z Maknetą, czyli pasek boczny wspólnego dziergania i czytania.

Robótkowo - wyrabiam prezenty, które pokazywałam w grudniu w TYM poście.
Bardzo przyjemna włóczka - mieszanka bambusa i wełny.
Świetnie się robi, a dodatkową radością jest to, że ma ona dość duże gabaryty bo nawinięta jest na tekturowe formy.
Wniosek - będzie więcej miejsca na inne włóczki :)

Czytelniczo zaś: "Na tropie tajemnicy" Paula Rolanda.
Książka to takie dzieło popularno - naukowe dotyczące różnych zjawisk, które normalnemu człowiekowi przysparzają jedynie pytań, a odpowiedzi brak, np. skąd się wzięły piramidy, do czego służył Stonehenge, czy UFO to fakt, czy mit, a także poltergeist, czy zjawiska paranormalne.
Nie spodziewam się po tej publikacji wiedzy, raczej traktuję ją jako ciekawostkę.



Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

7 komentarzy:

  1. Odnośnie piramid.
    https://www.youtube.com/watch?v=wEN-WCqIaqE
    Bardzo polecam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory robótki. Zawsze zastanawiam się po co powstało Stonehenge

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie żywe kolory. Jestem typem kolorystycznym "czysta zima', więc ten najciemniejszy w motku byłby dla mnie w sam raz. Czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys bardzo lubilam ksiazki i programy w takich paranormalno - teoriowo - spiskowych klimatach, zazwyczaj mozna bylo sie posmiac ;) Mam nadzieje, ze bedzie sie dobrze czytalo :)
    Polaczenie welny z bambusem? nigdy nie probowalam :) Gryzie mniej niz sama welna?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory masz na drutach :) Ja też wyrabiam to, co mam w pudłach, bo aż chce się móc nabyć nowych włóczek :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Było kiedyś takie czasopismo "Nie z tej ziemi", które czytałam namiętnie - książka swoją tematyką trochę mi je przypomina.

    OdpowiedzUsuń
  7. ... był i Faktor X, który namiętnie prenumerowałam ;) za młodu kiedy szukałam rozwiązań tajemniczych zagadek z Archiwum X :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.