środa, 10 września 2014

Środa z Maknetą, książką i robótką

Kolejna środa z Maknetą w ramach akcji - wspólne czytanie i dzierganie.

U mnie teoretycznie w czytaniu książka z poniższego zdjęcia, czyli "Legendy podmiejskie" autorki Sarah Herman. Przyznam, że mam mieszane uczucia. Co prawda zainteresował mnie tytuł i dlatego sięgnęłam po nią, jednak jest to dla mnie ogromne rozczarowanie. Spodziewałam się czegoś na kształt wyjaśnienia różnego typu zjawisk, które występują jako takie "legendy", a po przeczytaniu kilkunastu stron okazało się, że jest to - tu cytat z opisu " parodia literatury popularnonaukowej".

Ogólnie rzecz ujmując lubię absurdalny humor i lekkie odchylenia od norm. Jednak forma akurat tej książki nie spodobała mi się. Zwłaszcza różnego rodzaju wstawki na temat Polaków i Polski. Humor to ja posiadam i potrafię się śmiać z różnych rzeczy ale to nie to.


Natomiast z dziedziny robótkowej!
Robi się czapka. Jedna z wielu. Co prawda to jeszcze nie sezon ale te kolorki musiałam sobie wypróbować. Włóczka Lana Grossa "Medio". Zdjęcie nieco ciemniejsze niż w rzeczywistości.




Dziękuję za komentarze i odwiedziny.

Monika Nyka, proszę bardzo, możesz kopiować.
zamornik, to jeszcze nie sezon ale spróbować nowych włóczek należy.
malaalaMagdalena Aneta, dzięki.

3 komentarze:

  1. Kolory czapki sa rewelacyjne idealnie rozweselą w zimowy dzien.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka zapowiada się interesująco ;) Nie są to co prawda moje kolory, ale wiem, że wielu osobom pasują ;)
    A książka... no cóż, może autorka chciała być zabawna? A to nie każdemu się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Humor to delikatna sprawa, czasami cos wydaje nam sie smieszne, a innym niesmaczne. Tez musze pomyslec o zrobieniu czapki na zime, bo ja jeszcze tkwie w azurkowych bluzkach na lato, ktore nie wiem kiedy minelo. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.