środa, 19 sierpnia 2015

WDiC i żółty sweterek

Jako, że środa, tradycyjnie pojawia się post związany z zabawą u Maknety - pasek boczny.


W dzierganiu nadal żółty sweterek z cienkiej bawełny. Trochę się przeciąga ta praca ale koniec już gdzieś tam majaczy w oddali.

W czytaniu zaś książka Cecelii Ahern "Sto imion, dobro jest w każdym z nas".
Niech was nie zwiedzie okładka rodem z romansów. W tej książce nie ma romansów, jeśli już to przelotne związki. Ale nie to jest treścią.
Zasadniczo jest to książka opowiadająca o młodej dziennikarce Kitty Logan, która w pogoni za "tematem", czyt. newsem tak się zapędziła, że nie zważała na nic. W końcu takie postępowanie mści się na niej, gdy oskarża pewnego nauczyciela o sypianie z nastoletnią uczennicą, czego wynikiem miało być dziecko. Materiał został wyemitowany w bardzo popularnym w Irlandii programie telewizyjnym. Zniszczyła tym samym życie jego rodziny i karierę zawodową. Okazało się jednak, że kobiety, które były źródłem informacji, kłamały, a on sam jest niewinny.

Teraz to Kitty stanęła w obliczu życiowej tragedii. Stacja telewizyjna pozwana do sądu musi wypłacić ogromne odszkodowanie, Kitty zaś zostaje zawieszona w pracy, a do tego ktoś cały czas nęka ją w niewybredny sposób, np. rozmazuje fekalia na jej drzwiach.
Jedynym ratunkiem jet lista, którą dostaje od śmiertelnie chorej przyjaciółki. Jest to lista 100 osób, które nie są z sobą w żaden sposób powiązane.
Kitty próbuje dojść, dlaczego to właśnie te osoby znalazły się na liście...



Ha! Czy ktoś zauważył moje nowe logo? To dzieło mojej córki, która dla mamusi zrobiła takie dzieło.
Dzięki dziecię!

13 komentarzy:

  1. Ksiazka zapowiada sie ciekawie, mysle, ze dziennikarze w pogoni za sensacjami wyrzadzaja zlo niejednemu czlowiekowi, a logo w wykonaniu coreczki przesliczne, takie powloczyste, czy moze raczej wloczkowe. Bo na poczatku byla owieczka. Pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sięgnę po tę książkę, zachęciłaś mnie do przeczytania. A logo miłe oku :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna włóczkowa owieczka :)))
    Na książkę raczej nie mam ochoty, trochę za cieżki klimat... natomiast czekam na prezentację sweterka, bo ten kolorek i w ogóle włóczka wpadły mi w oko i ciekawa jestem jaki będzie efekt ostateczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książeczka czeka u mnie na przeczytanie, ale recenzje, które czytałam są dobre, więc na pewno po nią sięgnę już niedługo. Logo - zrobione przez Twoją córcię - rewelacyjne :) Aż szkoda, że ja mam syna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka chyba by mi się spodobała, a owieczka podoba mi się na 100% ;) gratuluję zdolnej córki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno nie zauważyć - pewnie mam oko do owiec od dziergania. I jaki wkomponowany gustowny moteczek - brawo! :)
    Czekam na koniec bluzeczki, wygląda bardzo fajnie i w kolorze i w fakturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Logo jest świetne, nie mam słów :)
    Życzę końca sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Logo super! Dobrze mieć corkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Logo dzisiaj na blogu króluje !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne logo! Córce gratuluję fajnego pomysłu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne logo :):):)
    książkę ciekawie przedstawiłaś, pewnie po nią sięgnę gdy tylko znajdzie sie w moim zasięgu

    OdpowiedzUsuń
  12. Logo rzuciło mi się w oczy od razu - świetne jest. A książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.