środa, 30 marca 2016

WDiC i poprawka i poprawione

WDiC, czyli środa z Maknetą i FB.
Tuż przed świętami miałam już całkiem spory kawałek zaczętego swetra ale ponieważ robię na okrągło i lecę z koksem, to zdarza się, że moje wyliczenia mają się nijak i ....trzeba było pruć.
Robiło się pruło wprost proporcjonalnie do czytane książki.
Małgorzata Warda "Najpiękniejsza z gwiazd".
Młoda kobieta, Sylwia, szuka swoich biologicznych rodziców.
Kiedy miała trzy lata została porzucona przez matkę na dworcu w Gdańsku. Mimo, że została adoptowana, całe życie poświęciła na szukanie i rozpamiętywanie przeszłości.
Teraz ma małą córeczkę i kochającego mężczyznę u boku. Niestety ma też zaawansowane stadium nowotworu. Cały czas ma nadzieję, że może odzyskać rodzinę, co pozwoli jej na przeszczep i wyzdrowienie.

Książkę skończyłam czytać i robótka wróciła do stanu jaki widać na zdjęciu.




Po czym zaczęłam czytać nową książkę i robótka ruszyła z kopyta.
"Mordercza troska" Leonarda S. Goldberga zaczyna się od dziwnych przypadków nagłej śmierci w Memorial Hospital i morderstwa na plaży.
Doktor Joanna Blalock to specjalistka medycyny sądowej. To ona zajmie się poskładnaniem puzzli, które doprowadzą do połączenia tych spraw.

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem sweterka.
    Dość ciężka tematyka tej pierwszej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię medyczne kryminały, ale i tematyka pierwszej książki kusząca.
    Sweterek po tylu pruciach musi w końcu wyjść jak trzeba, trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem ciekawa sweterka, czekam na postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pocieszenie powiem, że ja baaaardzo często pruję :) Moje wyliczenia po prostu nie wychodzą...
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to prucie. U siebie też się zastanawiam czy aby nie spruć i nie zacząć od nowa...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.