czwartek, 2 czerwca 2016

WDiC i zamiana

Ten post miał się pojawić wczoraj ale internet się skończył :/

Ale do rzeczy, wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą to książka, którą pokazywałam w poprzednim tygodniu ale wtedy jeszcze jej nie zaczęłam czytać. Teraz dla odmiany skończyłam i jestem zachwycona.
Piotr Wereśniak "Nie szukaj mnie" to opowieść o dziewczynie zakochanej w swoim szefie.
Jako "ta trzecia" towarzyszy jego karierze. Kiedy którejś nocy kochanek (wiceminister gospodarki) prosi Gosię o odebranie od kogoś przesyłki dla niego. Gośka jedzie...i zaczyna się akcja, której ani ona ani nikt inny by nie przewidział. Gośka kradnie 2,5 miliona łapówki i ucieka z kraju.
To oczywiście tylko początek historii, dalej jest porwanie, szpiegowanie, przekręty gospodarcze na skalę światową i...miłość.
Świetnie napisana historia.

A w dzierganiu zamieniłam pokazywany granatowy, z którym nie mogłam się jakoś porozumieć i zaczęłam mocno kolorowy raglanik.
W oryginale kolory nie są aż tak ostre.


1 komentarz:

  1. Nawet jeśli w realu kolory nie są tak ostre, to tak są piękne. Lubię takie miksy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.