czwartek, 19 lutego 2015

Noro Nadeshiko

Są takie włóczki, które po prostu przemawiają.
No, gadają jak głupie, a jedyne co mówią, to: "Kup mnie, kup mnie  - nie pożałujesz!"
No i przemówiło do mnie tak skutecznie, że musiałam mieć sweter z tych właśnie motków Noro "Nadeshiko" nr 20 ( 40 % angora, 39 % wełna, 21 % jedwab; 100 g/ 130  m).
4 takie motki na drutach nr 7 i mam!

Robiony od góry raglanem, wykorzystany do ostatniego metra, bardzo bezproblemowo.
Oczywiście, jak to w Noro, każdy motek inaczej się układa ale jedno jest pewne - będzie w paski.
I są. O każdy rękaw inny i układ w korpusie także. A niech sobie jest.
Sweterek jest niezwykle miły - angora robi swoje. Jest też równie ciepły i przyjemny.





Garbacieję nas tarość albo dziecko nie umie robić zdjęć :/






Na manekinie, nie wiedzieć czemu, sweter nie prezentuje się równie dobrze... Chyba sobie nieźle posłodziłam :)







Dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny.

17 komentarzy:

  1. Robi wrażenie, niby prosty sweter, a wygląda bardzo szlachetnie. No i na Tobie świetnie się układa.
    Gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały sweterek :-) Piękne kolory - cudowna włóczka.
    Dużo lepiej wygląda sweterek na Tobie - zgadzam się z Tobą w 100 % :-) Jednak manekin nie oddaje całego uroku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Optymistyczny sweterek, Masz rację na "ludziu" zdecydowanie lepiej się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek. I muszę przyznać, że faktycznie na tobie prezentuje się o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co racja to racja, na modelce lepiej się prezentuje, śliczny sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna włóczka, bardzo mi się podobają kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście na tobie wygląda lepiej niż na manekinie! Śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweter, super kolory :) I masz rację, że na tobie wygląda lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam pochwały, widziałąm na własne oczy... "Na żywo" jeszcze ładniejszy - pastelowa, puchata tęcza ... Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutki; bardzo przyjemne kolory.
    I na Tobie wygląda zdecydowanie lepiej niż na manekinie.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany w przyjemnych kolorach sweterek z wyjątkowo wydanej włóczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sympatyczny sweterek. Ciekawe kolorki, no i gołym okiem widać, że milutki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny sweterek w takich słodkich kolorach. Musi być cieplusi i milusi, taki do wtulania się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweterek.Noro mnie b.kusi.Widzę,że jest bardzo wydajną włóczką.Kolorki też ma super.Będąc w Amiqs zachwalałaś własnie Noro ale nie myslałam ,że jest tak wydajna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.