wtorek, 4 listopada 2014

Sweter "Flowers"

Na zamówienie pewnej miłej klientki powstał sweter z włóczki Lana Grossa "Nobile" 11 granatowy (70 % bawełna/ 30 % poliamid; 110 m/ 50 g),
Wzór pochodzi z książki "Filati Classici" 5, model 18 do nabycia w sklepie amiQs. W mojej wersji zmodyfikowany ze względu na inny rodzaj użytej włóczki tudzież ze względu na formę/krój.
W oryginale jest użyta włóczka Lana Grossa "Elastico".
Swetr jest dość długi - 75 cm.
Rozmiar: 40
Druty nr 5.
Przyznam, że ten projekt zjadł mi dużo czasu i nerwów.
Zaczęłam robić ów sweter z lipcu, na urlopie.
Parę razy prułam, bo rozmiar miał się nijak do zapotrzebowań. Ostatecznie udało sie skończyć i oddać całkiem niedawno.

Całość nie chciała się zmieścić w kadrze, poza tym zdjęcia robię już wczesnym rankiem na szybko.









5 komentarzy:

  1. Piękny wzór, cudnie Ci wyszedł. Fajna ta włóczka ;), jak oglądałam go w sklepie wyglądał na taki bezproblemowy, a tu wyszło szydło z worka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wzór na dole sweterka.Ładny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten sweter - musiał Cię kosztować wiele pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo elegancki:)Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter genialny. Uwielbiam ten azurowy wzorekz.zauważylam ze aby do czegoś dojsc trzeba czasami pruc. Pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.