poniedziałek, 22 grudnia 2014

"Szopetka biała", "Szopetka czarna" oraz "Myszon"

Przedstawiam drugą wersję "Szopetek". Pierwsza była przeze mnie pokazywana w TYM poście.
Tym razem ściegiem gładkim w wersji czarnej i białej.
Natomiast nowa czapka "Myszon" w wersji "ryżowej".
Wszystkie czapki wykonane z włóczki Lana Grossa "Mille II" (50 % wełna/ 50 % akryl; 50 g/ 55 m).
Druty nr 8.
Rozmiar dorosły - uniwersalny.









"Myszon" jest projektem grudniowym, równocześnie zgłoszonym do wyzwania "12 czapek w jeden rok" na blogu Handmade Project - banerek w pasku bocznym.




Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i odwiedziny.

Annette ;-) nie wszystkie na raz ale pewnie spora część tych książek zostanie w święta "połknięta" :)

VADEMECUM BLOGERAZuza DecuStyle, dziękuję. Wam też życzę spokojnych, radosnych Świąt.

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe czapki :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszony śliczne, czy będzie ich 12? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje czapki są super, ja wciąż migam się by je robić, niby łatwe ale mi nie wychodzą. pozdrawiam :)
    życzę spokojnych,zdrowych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne czapeczki :) Marzy mi się taka z uszkami dla maludy i ciągle ją odkładam w czasie,,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Są takie pocieszne, nie da się nie uśmiechnąć na ich widok :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło jeśli pozostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.